1 2 3
Målbar effekt? Kan du måle effekten av brosjyren, annonsene eller avisomtalen slik at du vet i kroner og øre hva du tjente? - Vår innsats kan måles.  Se neste »  Les mer
Mauris pede semper Curabitur condimentum, et mollis, minus dapibus odio faucibus. Mauris pede semper nec vel ut sem, a augue tortor sapien   « Previous Next »  Learn more
Interdum ullamcorper maecenas Orci maecenas. Tincidunt tempus, integer viverra lorem praesent magna parturient   « Previous  Learn more

Skjulte verdier

 

Du og alle andre bedriftseiere, bedriftsledere eller gründere har én ting felles.

 Dere sitter på ubenyttede aktiva. De representerer faktisk formuer som finnes i alle de forretningsområdene hvor du ikke har utnyttet markedspotensialet fullt ut; de områdene hvor du ikke har optimalisert og maksimert de markedsstrategiene som skaper den inntjeningen du fortjener.

De skjulte verdiene finner du blant annet i:

 

  • Alle former for brosjyrer, brev eller e-post du skriver som ikke bygger, skaper eller gir næring til dype og gode relasjoner med bedriftens eksisterende eller potensielle kunder.
  • All korrespondanse, elektronisk eller på papir, som du gjerne skulle ha skrevet, men ikke tatt deg tid til.
  • Penger du bruker til annonsering som ikke fungerer.
  • Penger du bruker til annonser som ikke utnytter dokumenterte teknikker for økt responsgrad.
  • Alle kunder du ikke takker for at de er kunder i din bedrift.
  • Alle kunder du ikke kontakter og ber om nye bestillinger.
  • Alle personer som kontakter bedriften og ikke konverteres til kunder.
  • Alle magasiner, aviser, radio- og fjernsynsstasjoner du ikke blir omtalt i fordi du tror at PR er vanskelig.
  • Alle som besøker nettstedet ditt, og som du aldri hører noe mer fra.
  • Hver uke eller måned som går uten at du sender en e-post til kundene og gir dem verdifull informasjon.
  • Alle nøkkelmedarbeidere (inklusive deg selv), eller salgsapparatet, som ikke lærer moderne salgsmetodikk.
  • Listen kunne ha fortsatt i det uendelige, men

 

Mitt poeng er følgende:

 

Alle påstandene ovenfor burde inspirere deg – for på alle de områdene bedriften ikke utnytter potensialet fullt ut ligger det skjulte verdier – ubenyttede aktiva som du kan omgjøre til umiddelbar inntjening.

 

Gratis nyhetsbrev
Fokus på markedsføring


Hver uke kan du motta et kortfattet, rett på sak og inspirerende råd om markedsføring, annonsering, PR, Internett markedsføring, salg – og andre markedsområder som kan skape vekst i din egen virksomhet og øke inntjeningen dramatisk – uansett bransje og størrelse på bedriften. Fyll ut rubrikkene nedenfor og finn ut hva ukebrevet FOKUS kan gjøre for deg.

Motta nyhetsbrevet fra Markedsklinikken du også!
Gratis, og uten forpliktelse. Bare mange gode tips:

Meld ut Meld inn
Epostadresse
Navn (ikke påkrevd)
 


 
Copyright (c)2011 Markedsklinikken | Design ved Responspartner