Nyhetsbrevet "60 sekunders Fokus på markedsføring"
Kjære kollega.
Det som er blitt veldig tydelig for meg etter den store responsen jeg har fått på dette nettstedet fra både store og små bedrifter er at det er stort behov for relevant informasjon om salg og markedsføring.
Som et resultat av den massive responsen, og som som en ”takk” for at du besøker dette nettstedet, har jeg gjenopptatt mitt GRATIS nyhetsbrev som mange har etterlyst i flere år. Jeg har imidlertid valgt å gjøre det enklere å lese – i form av en ukentlig 60 sekunders vitaminpille om markedsføring.
Her får du oppdaterte tips om salg, markedsføring og PR tilpasset vår tid og våre kunder. Hvorfor tar jeg meg dette bryet helt gratis? Er det rett og slett galskap? Kanskje, men for det første håper jeg det blir begynnelsen på en livslang relasjon, og for det andre har jeg fått nok av at hundrevis av bedrifter som sliter fordi ingen forteller dem hvordan de bør markedsføre seg selv. De sløser bort penger på annonser som ikke fungerer, de får dårlige råd, og selv vekstbedrifter utnytter ikke sitt potensial fullt ut.
Min misjon er å formidler informasjon til flere. I dag har jeg muligheten til å formidle markedsføringsinformasjon gjennom Internett og E-post, informasjon du kan ta i bruk umiddelbart og som er målbar.
I nyhetsbrevet FOKUS finner du tips, metoder, strategier og innsiktsfull markedsføringsinformasjon som gir deg et fortrinn i forhold til konkurrentene. Fyll ut skjemaet nedenfor og det første tipset får du i løpet av noen få minutter. Og det er helt GRATIS.
Abonner på Markedsdoktorn’s nyhetsbrev FOKUS
og få ukentlige relevante råd om markedsføring, reklame, PR, Internett markedsføring og salg – alt som skal til for å skape vekst i en virksomhet – uansett bransje eller størrelse. Fyll ut skjemaet nedenfor, og du mottar det første nyhetsbrevet i løpet av kort tid.
Motta nyhetsbrevet fra Markedsklinikken du også!
Gratis, og uten forpliktelse. Bare mange gode tips: