Dette nettstedet har én målsetning – å gi deg tilgang til vår tids mest effektive markedsføringsstrategier, som kan bidra til å øke din bedrifts omsetning og inntjening.
Tor Kjølberg, markedsdoktor’n, har hjulpet både store og små bedrifter til å øke sin inntjening med fra 100% – 300% ved hjelp av effektive, dokumenterte strategier. Han har blant annet skrevet boken ”Selg mer!” som er utgitt på Damm forlag.
På disse sidene får du tilgang til tips, verktøy og strategier som Tor deler med sine kunder.
På sidene finner du også markedsføringsinformasjon som du kan benytte i din egen virksomhet til å øke omsetningen. Vi anbefaler deg å abonnere på Tors gratis nyhetsbrev 'FOKUS på markedsføring' hvor du får kortfattede ukentlige markedsføringstips som kan leses på bare 60 sekunder.
Tor Kjølberg praktiserer markedsføringsmetoder som gir målbare resultater. Marketing Mix 2020 er en strategi som ivaretar det beste av tradisjonell markedsføring kombinert med det nyeste innen vår tids teknologi. Marketing Mix 2020 bygger på relasjonsutvikling og moderne salgspsykologi, markedsføringens fire P'er, Public Relations og sosiale medier. Tor har gjennom en årrekke vært fast bidragsyter til flere fagblader innen markedsføring og salg.
Tor fokuserer på å gi bedriftene det de trenger med tanke på vekst og inntjening, og han påtar seg gjerne større utfordringer innen salg, markedsføring og Public relations.
På disse sidene får du tilgang til mye av den kunnskapen som har gjort Tor i stand til å assistere sine kunder og skape inntjeningsvekst på 100% – 300%. Alt materiellet kan brukes i din virksomhet – uansett bransje eller størrelse.
Motta nyhetsbrevet fra Markedsklinikken du også!
Gratis, og uten forpliktelse. Bare mange gode tips: